|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
tyna09
Początkujący
Dołączył: 30 Gru 2010
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:01, 30 Gru 2010 Temat postu: HARRY POTTER I INSYGNIA ŚMIERCI - POZIOM "RUINY" |
|
|
Hej! Mam problem z grą "HP i IŚ" na poziomie "Ruiny", gdzie należy uratować mieszańców przed szmalcownikami. Otóż kiedy już przejdę przez długą wąską ścieżkę i pokonam wszystkich przeciwników, dochodzę do obozowiska, gdzie są czarodzieje którzy już walczą z szmalcownikami. Kiedy już pokonamy wrogów razem z czarodziejami (lub czasami to oni sami ich pokonują bez mojej pomocy) nic się nie dzieje dalej. Nie pokazuje się 'misja ukończona' ani nic. Zebrałam już symbol IŚ i Żonglera. Przechodzę to już chyba 20 raz i dalej nic. Chociaż ostatnio nawet odblokowało się nowe zaklęcie, to i tak nic nie dało. Czytałam już o tym trochę na innych forach ale niczego konkretnego się nie dowiedziałam. Proszę o pomoc!
Pozdrawiam, Martyna
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
admin13
Początkujący
Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Sokołów Podlaski
|
Wysłany: Sob 8:46, 02 Kwi 2011 Temat postu: Witam tuttaj masz odp. |
|
|
Etap „Ruiny” jest bardzo krótki, ale może być problematyczny. Rozpoczynając go, znajdziesz się na wąskiej ścieżce. Pokonując ją, zaatakuje Cię kilku przeciwników. Tych nie będzie sporo, więc nie powinieneś mieć z nimi problemów.
Twoim głównym zadaniem będzie jednak obrona ludzi w obozowisku, przed kolejnymi falami przeciwników.
Podczas starcia, będziesz mógł stracić tylko czterech sojuszników. Jeśli piąty zostanie schwytany, etap zakończy się niepowodzeniem (co jest właśnie najtrudniejsze). Aby wyjść z tego z tarczą, musisz przez cały czas pozostawać w ruchu i starać się szybko eliminować napastników.
Nim jednak przejdziesz do walki, szybko zbierz pobliskie znajdźki.
SYMBOL INSYGNIÓW ŚMIERCI #2: do zgarnięcia podczas etapu „Ruiny”, na arenie głównego starcia, za białym namiotem.
ŻONGLER #1: do zgarnięcia podczas etapu „Ruiny”, na arenie głównego starcia, w częściowo zniszczonym, kamiennym budynku (musisz wejść do jego wnętrza).
Podczas walki przeciwnicy pojawiać się będą głównie w oddali, w dalszej części ruin. Niestety, „głównie” nie oznacza „wyłącznie”. Ich pozostałymi miejscami do materializacji będą ruiny bezpośrednio przylegające do obozowiska (prawe zdjęcie) i za samym obozowiskiem (atakując w plecy). Podczas walki wejdziesz w posiadanie nowego czaru – Confundus.
CONFUNDUS: zaklęcie dostępne po około pierwszej godzinie rozgrywki. Niezwykle przydatne. Atakując nim przeciwnika, ten przez pewien czas staje się naszym sojusznikiem. Warto go stosować na najsilniejszych przeciwnikach tak, aby ich moc przenieść na swoją stronę. Do stosowania na średnie, dalekie i bardzo dalekie dystanse. Zastosowanie jak w karabinie snajperski - spory zasięg, ale słaba szybkostrzelność.
Pamiętaj, by podczas starcia korzystać z mikstur, szczególnie płynu wybuchającego. Jego użycie szybko eliminuje przeciwników.
JEŚLI BĘDZIESZ MIAŁA/MIAŁ TRUDNOŚCI Z PRZEJŚCIEM INNYCH MISJI ZAJRZYJ TUTAJ:
http://www.gierland.fora.pl/poradniki,39/?sid=6bed6090cd7338714086d70a8c7ba124
JEŚLI CI POMOGŁEM POCHWAL MÓJ POST.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez admin13 dnia Nie 10:20, 03 Kwi 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|